Elérhetőségünk

1042 Bp., Petőfi utca 16.
(OTP-vel szemben)
Telefon: +36 (1) 370-18-99
Mobil:
Email: ujpestvet@gmail.com

Nyitvatartás

Hétfő-Péntek: 8-12, 16-20 óráig
Szombat: 9-12 óráig

Biztosak vagyunk abban, hogy nincs olyan kutyatulajdonos, aki ne hallott volna a kullancsok fertőző tevékenységeiről. Sok eb el tudta kerülni az általuk terjesztett babesia kórt, de sajnos egyre több beteggel találkozunk.

Mi okozza a toxoplasmosist? A toxoplasmosist egy Toxoplasma gondii nevű intracelluláris (sejten belül élősködő) parazita okozza, amely szájon át fertőz.

Tényleg veszélyes a szőlő és a mazsola kutyáknak és macskáknak?

Kevesen tudják, hogy a szőlő vagy a mazsola lenyelése kutyákban és macskákban halálos kimenetelü veseelégtelenséget okozhat.

Kutyáink, macskáink parazita ellenes kezelése nem csupán kedvenceink miatt fontos, hanem esetenként saját egészségünk védelmében is.

A betegségek kezdeti stádiuma általában jellegtelen. Kedvencünk bágyadt, étvágytalan, nem játszik, egész nap csak fekszik. A levertség az esetek legnagyobb részében a magas láztól van, amely végigkíséri a betegségeket.

A felelős állattartás része a hobby célra vásárolt vagy örökbe fogadott állatok egészségének és komfortérzetének megtartása. Fejlett országokban az állattulajdonosok házi kedvenceiken szinte minden esetben, fiatal korban elvégeztetik az ivartalanítási műtétet, így kedvenceik nem szenvednek a folyamatos párosodási vágy vagy álvemhesség miatt, megelőzhetők az ivarszervi megbetegedések és daganatok, ráadásul a társas együttélést is megkönnyítik.

Curabitur varius, quam non accumsan egestas, ipsum ligula egestas erat, vitae dapibus sapien dui vitae arcu. Vestibulum tellus nisi, porta scelerisque justo egestas, pulvinar dignissim risus.

Hazai felmérések szerint a lakótelepen élő kutyáknak mintegy 30 %-a túlsúlyban szenved, míg macskák között csak 9% az elhízás aránya.